Użytkownik niezalogowany


REGULAMIN
www.x1.pl

Sklep internetowy o nazwie "www.x1.pl" działa w zgodzie z obowiązującymi w Polsce przepisami prawnymi (prawo handlowe, kodeks cywilny), a w szczególności w zgodzie z ustawą z 30 maja 2014 r. o prawach konsumentów (Dz.U. 2014 poz. 827).
 

1.  Sklep internetowy x1.pl oferuje wyłącznie nowe produkty, zaopatrzone w oryginalne karty gwarancyjne producentów lub dystrybutorów. Okazjonalnie mogą być oferowane produkty demo lub używane (wyraźnie oznaczone w ofercie handlowej). Towary oferowane przez sklep internetowy można kupić wyłącznie po wypełnieniu i wysłaniu zamówienia (w formie elektronicznej) znajdującego się na stronie "www.x1.pl". Nie ma możliwości skorzystania z oferty x1.pl w inny sposób.

 

2.  Pierwsza transakcja związana jest z m.in. z otrzymaniem konta w sklepie. Aby otrzymać konto należy otworzyć stronę LOGOWANIE i wybrać opcję NOWY KLIENT. Konta są bezpłatne i służą tylko do przeprowadzania transakcji handlowych. Wysłanie zamówienia oznacza, że kupujący zna i akceptuje warunki dokonywania transakcji w sklepie internetowym x1.pl.

 

3.  Klientowi zostanie wysłany e-mail ze szczegółowymi informacjami o złożonym zamówieniu, niektóre zamówienia dodatkowo będą potwierdzane telefonicznie. W każdej chwili klient może kontrolować proces realizacji zamówienia przez zalogowanie się do systemu i wskazanie numeru zamówienia lub przez kontakt telefoniczny albo mailowy z pracownikiem działu handlowego.

 

4.  Zamówienia realizowane są tego samego lub następnego dnia (roboczego). W przypadku chwilowego braku towaru, pracownik działu handlowego ustala z klientem nowy termin realizacji.

 

5.  Wszystkie podane w sklepie ceny są cenami brutto. Kwota zamówienia netto, brutto i do zapłaty, z uwzględnieniem kosztów transportu, zawsze podana będzie w potwierdzeniu zamówienia i będzie równa kwocie na fakturze dołączonej do zamówienia (sklep x1.pl nie stosuje żadnych "ukrytych opłat").

 

6.  Akceptujemy następujące formy płatności:

- przedpłata (na podstawie f-ry proforma)

- kredyt kupiecki (dotyczy wyłącznie stałych klientów spełniających określone warunki i mających przyznany limit kredytowy)

- pobranie przy odbiorze (maksymalna kwota pobrania - 2000 zł brutto, w przypadku większego zakupu konieczna jest przedpłata na podstawie f-ry proforma)

- gotówka przy odbiorze własnym w siedzibie firmy(maksymalna kwota wpłaty - 5000 zł brutto, w przypadku większego zakupu konieczna jest przedpłata na podstawie f-ry proforma)

 

7.  Towar być może wysłany/odebrany w następujący sposób:

-  Przesyłka kurierska: GLS, UPS lub transport własny

-  Przesyłka pocztowa: tylko zamówienia do kwoty 150 zł brutto

-  - Odbiór własny (tylko w godzinach 10:00 - 17:00 odbiór w siedzibie: ul. Puszczyka 9, 02-758 Warszawa)

-  Internet (e-mail): tylko sprzedaż oprogramowania

 

8.  Koszty transportu, przesyłka kurierska:

-  17 zł netto przy przedpłacie

-  30 zł netto przy płatności za pobraniem (zamówienia tylko do kwoty 2000 zł brutto)

-  W przypadku produktów cięższych o wadze pow. 20 kg (telewizory, kina

domowe itd.) do powyższych cen doliczamy dodatkowo 28 zł netto.

 

9.  Koszty transportu, przesyłka pocztowa (tylko zamówienia do kwoty 150 zł brutto):

- 12 zł netto przy przedpłacie

- 20 zł netto przy płatności za pobraniem

 

10.  Koszty transportu, odbiór własny lub Internet (e-mail): 0 zł

 

11.  Podane ceny odnoszą się do wysyłek na terenie Polski. Transport poza granice Polski negocjowany jest indywidualnie.

 

12.  Warunki serwisu oraz wsparcia technicznego zawarte są w kartach gwarancyjnych lub innych dokumentach dołączonych do produktów. Sklep internetowy x1.pl nie prowadzi serwisu ani wsparcia technicznego sprzedawanych produktów, w szczególności sklep x1.pl nie przyjmuje żadnych przesyłek od klientów, z wyjątkiem produktów zwracanych zgodnie z p. 13 poniżej.

 

13.  Zgodnie z obowiązującym prawem, klient (dotyczy tylko klientów konsumentów w rozumieniu ustawy z 30 maja 2014 r.) ma prawo odstąpienia od umowy kupna w przypadku zakupów poza siedzibą firmy w terminie 14 dni od daty transakcji i do zwrotu zapłaconej ceny wraz z kosztami dostawy pod warunkiem zwrotu produktów w stanie nienaruszonym. Konsument może poinformować sklep o odstąpieniu od umowy w dowolny sposób, w szczególności przez przesłanie drogą elektroniczną (na adres: sklepx1@x1.pl) informacji o woli odstąpienia od umowy.

 

14.  Jeśli produkt zawiera m.in. programy komputerowe, wówczas odstąpienie od umowy jest możliwe, jeśli nie zostało naruszone oryginalne opakowanie oprogramowanie (dotyczy to również oprogramowania dołączanego do innych produktów). Zwrot produktów "demo" oraz oprogramowania przekazywanego drogą elektroniczną np. wysyłanego e-mailem nie jest możliwy.

 

W przypadku zapytań w sprawie działalności sklepu i oferowanych produktów, uwag oraz reklamacji należy skontaktować się z operatorem sklepu pod adresem poczty elektronicznej: sklepx1@x1.pl, telefonu: (22) 644-8558 lub faksu: (022) 641-8547.


 

Strona Główna

|

Regulamin X1

|

Kontakt

|

Mapa serwisu

 

 

Copyright © X1.pl 2011